رویدادها آرشیو خبر ها
ادامه ی روند صعودی با پیروزی مقابل پسکارا

ادامه ی روند صعودی با پیروزی مقابل پسکارا

دیدار دیگری از رقابت های سری آ ایتالیا از راه رسید و تیم یوونتوس در این هفته از بازی ها به مصاف تیم پسکارا خواهد رفت و امیدوار است فاصله ی خود با تیم دوم جدول را همچنان حفظ کند.

 

ترکیب رسمی یوونتوس:

 

نتو ― لختشتاینر ― بارتزالی ― روگانی ― اساموا ― پیانیچ ― مارکیزیو ― کوادرادو ― دیبالا ― مانژوکیچ ― ایگوایین.


در ابتدای نیمه ی اول شاهد یک بازی سراسر هجومی از سوی بازیکنان پسکارا بودیم و با انگیزه و اعتماد به نفس فراوانی در این بازی حاضر شده بوده اند.

یوونتوس هم با ارامی و پاس های کوتاه سعی در پیدا کردن راهی برای رسیدن به دروازه ی حریف داشت.

در ادامه بازی ارام و ساکنی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم که تعداد پاس های اشتباه بسیار زیاد شده بود و همین موضوع سبب شد تا کیفیت بازی به حد قابل توجهی افت پیدا کند.

در ادامه نوبت به ایگوایین ستاره ی آرژانتینی یووه رسید که با استفاده از جاگیری مناسب بتواند دروازه ی حریف را باز کند. در این صحنه دروازه بان حریف در دفع توپ کواد ناموفق بود و در برگشت گونسالو توپ را به تور دروازه چسباند.

بعد از این گل یووه دو شانس دیگر نیز برای گلزنی به دست آورد ولی موفق به استفاده از آنها نشد و پسکارا نیز تا محوطه ی جریمه ی یووه پیشروی خوبی داشت.

پاس زیبای مانژو و یک جاگیری فوق العاده از ایگوایین باعث شد تا ستاره ی آرژانتینی دومین گل خود در این بازی را نیز به ثمر برساند و یووه با خیالی راحت به رختکن برود.

در نیمه ی دوم این بازی هم همه چیز تحت تاثیر مصدومیت پائولو دیبالا ستاره ی آرژانتینی یووه قرار گرفت و همه در انتظار مشخص شدن وضعیت او توسط کادر پزشکی یووه هستند.

شما هواداران عزیز می توانید با استفاده از کانال تلگرام یوونتوس دات آی آر و یا پیج ما در اینستاگرام از آخرین اخبار مربوط به این مسابقه در کوتاه ترین زمان مطلع شوید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: